Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2009

ωρες χωρις ηλιο


εχθες το βραδυ
ονειρευτικα να δραπετευσω
μητε για που
και πως
και ηταν τοσο εντονο το συναισθημα εκεινο
που με οδηγησε στην πραξη
διακτινηστικε το βλεμμα μου
στα κυμματα ενος αφιλοξενου νοεμβρη
στον πατο της
πιο βαθιας λησμονιας
εφταιγε εκεινο το ανοτερο συναισθημα
που βρεθηκα βραδιατικα στους δρομους
και δεν ειμαι σιγουρος αν ητανε περισσοτερο λαχταρα
ή αγανακτηση
η περιστασιακη μου μουσα.

διακτηνιστικα και στον ουρανο.
σε ενα περιεργο σχημα εκει ψιλα.
σαν να'τανε φεγγαρι
αλλα πολυ πιο μελαγχολικο
σαν να'τανε ερωτας
αλλα πολυ πιο κοκκινο.
η βραδινη μου εμπνευση.
και γω εραστης της.
και ποσο θα'θελα αποψε
ενα να γινουν ολα μαζι με μενα
λιγο απο αγαπη
απο σιωπη
και απο μπλε
και εγω καπου στη μεση.
ετσι,για την νυχτερινη μου τρελλα!
για την επιτιδευμενη μεθη μου!
πρωτου διαλυθουν ολα
με τις πρωτες αχτιδες της συνηθειας
πρωτου με δειτε να σας λεω
πως εγραφα χαζομαρες
πουλοντας ετσι
την τελευταια αλυσιδα μου με την αληθεια.
να προσαρμοζομαι
σε νεες ουτοπιες
εργοστασιακες.
και να λοιπον που φευγει η αναγκη για αποδραση
το φως της συνηθειας με τυφλωνει
καθε που γινομαι σκοταδι ξημερωνει
ΥΓ. με λιγη συνοδεια αλκοολ,θα μπορουσε να βγει και καλυτερο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου